Finanšu piramīdu kompānija „MMM” nolēmusi popularizēt savu darbību Latvijā un dibināt biedrību „MMM 2011 KLUBS”. Kompānija „MMM” savu darbību balsta uz finanšu piramīdas principiem, solot dalībniekiem procentuāli augstus ieguvumus no ieguldītajiem līdzekļiem. Kompānija tiek saistīta ar finanšu krāpniecību, un tās bijušais vadītājs Sergejs Mavrodi ir tiesāts par finanšu mahinācijām. Absolūtais vairākums (87 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Latvijas valsts institūcijām nebūtu jāatļauj biedrības „MMM 2011 KLUBS” dibināšana Latvijā (17 % – drīzāk nebūtu jāatļauj; 70 % – noteikti nebūtu jāatļauj biedrības dibināšana Latvijā). To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , martā veiktais pētījums.
Savukārt, 7 % Latvijas valsts ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka valsts institūcijām būtu jāatļauj šīs biedrības dibināšana Latvijā (4 % – drīzāk jāatļauj; 3 % – noteikti jāatļauj).
6 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Absolūtais vairākums (93 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka neapsvērtu iespēju piedalīties finanšu piramīdu darījumos (14 % – drīzāk neapsvērtu, savukārt 79 % – noteikti neapsvērtu šādu iespēju).
3 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atzīmē, ka apsvērtu iespēju piedalīties finanšu piramīdu darījumos (2 % – drīzāk apsvērtu, 1 % – noteikti apsvērtu šādu iespēju).
4 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
TNS Latvia pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS Latvia stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv