Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada marta (01/03/2012 – 31/03/2012) skatītāko TV programmu TOP 20.
Skatītākā TV programma šī gada martā – Latvijas zelta talanti 2012 kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 14,2 % jeb 287,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā skatītāko TV programmu topā ierindojies seriāls UgunsGrēks 7 kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 11,5 % jeb 233,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa trešajā vietā – Zelta ķepa kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 11,1 % jeb 225,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia