Ar aktuālām idejām un rakstiem šajā pavasarī pie Jums nāk jau 32-ais TNS vēstneša Tavs Neredzamais Sabiedrotais numurs. Šajā numurā apskatām, ar kādiem izaicinājumiem un iespējām saskaras IT nozare korporatīvās reputācijas kontekstā, kā, sabalansējot zīmola solījumu un uzņēmuma reālo sniegumu, var gūt ilgtermiņa izaugsmi. Pētām tēmu, kā dažādas vērtības ietekmē Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu. Sniegsim ieskatu, kādas ir strādājošo un studentu ekspektācijas attiecībā uz darba devējiem? Kādi ir darba devēju izvēles kritēriji? Kuri uzņēmumi ir pievilcīgākie darba devēji Latvijā?
Mediju nozares pārstāvjiem aktuālas tēmas šajā numurā ir par Latvijas un Baltijas reklāmas tirgus tendencēm, kā arī metodoloģiski jaunumi – radio tiešsaistes dienasgrāmata un dažādu pētījumu datu integrēšanas iespējas. Šoreiz pievēršamies arī tematikai par telefoninterviju kvalitātes standartiem.
Atradīsiet arī rakstus par sabiedrībā aktuālām sociālajām tēmām, piemēram, sabiedrības novecošanos un glābšanas dienesta tālruni.
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Inta Priedola: Informāciju tehnoloģiju nozares iespējas un izaicinājumi Latvijā
Arta Kudlāne: Kā panākt stabilu ilgtermiņa izaugsmi?
Nataļja Kovaļova: Kādas vērtības ietekmē pārtikas patēriņu?
Signe Kaņējeva: Strādājošie Latvijā par pievilcīgākiem darba devējiem uzskata drošus, stabilus un savā nozarē veiksmīgus uzņēmumus
Oskars Rumpēters: Baltijas mediju reklāmas tirgus 2011. gadā pieaudzis par 6%
Oskars Rumpēters: Reklāmu skaits un lielākie reklāmdevēji 2011. gadā
Elīna Krūze: Data Fusion – padziļinātas datu analīzes iespējas
Signe Hokonena: Radio tiešsaistes dienasgrāmata – jaunums radio auditorijas pētījumos pasaulē!
Aija Feldmane: Baltieši ievērojami informētāki par Eiropas glābšanas dienesta numuru 112 nekā eiropieši kopumā
Monta Dalke: Kad cilvēks no „jauna cilvēka” kļūst par „vecu” jeb kāda ir iedzīvotāju attieksme pret sabiedrības novecošanos
Santa Tolka: Telefoninterviju datu ieguves standarti
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.twitter.com/TNSLatvia