Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada aprīļa (01/04/2012 – 30/04/2012) TV kanālu auditorijas.
Šī gada aprīlī skatītākais bijis kanāls TV3 ar 13,8 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 12,1 %, bet trešais – kanāls PBK ar 10,6 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV1 veltīti 8,4 %, kanālam NTV Mir Latvija veltīti 6,3 % un kanālam TV5 – 4,8 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika šī gada aprīlī. Savukārt kanāla REN Baltija skatīšanās laika daļa bija 4,3 %, kanāla 3+ – 4,2 % un kanāla LTV7 – 3,3 %. Kanālam TV6 veltīti 2,6 %, Kanālam 2 – 2,1 %, kanālam RTR Planeta Baltija – 1,1 % un 1BM kanālam – 0,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem National Geographic Channel un Fox Crime veltīti katram pa 0,5 %, savukārt kanālam CTC Baltija – 0,3% un Fox Life – 0,2 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 21,2 %, bet video un DVD skatīšanai – 3,1 %.
Šī gada aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 6 minūtes dienā, tas bija par 25 minūtēm mazāk nekā šī gada martā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia