Tikai desmitā daļa (9%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka AS Vitronic Baltica, kurai saskaņā ar noslēgto līgumu ir jāuzstāda visi stacionārie radari līdz šā gada 20.maijam, to izdarīs līgumā paredzētajā laikā (1% – noteikti jā; 8% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, maijā veiktais pētījums.
Savukārt absolūtais vairākums (79%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka AS Vitronic Baltica neuzstādīs visus stacionāros radarus līdz 20.maijam (46% – noteikti nē; 33%- drīzāk nē).
12% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Puse (52%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka, ja stacionāro radaru uzstādīšana netiks veikta līgumā noteiktajā laikā, par to būtu jāparedz lieli sodi.
Aptuveni trešā daļa (35%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādīja, ka, gadījumā, ja stacionāro radaru uzstādīšana netiek veikta laikā, valstij būtu jālauž līgums ar fotoradaru uzstādītāju kompāniju. Savukārt 15% iedzīvotāju uzskata, ka šādā gadījumā valstij nepieciešams pieaicināt citu firmu, kura pārņemtu līgumā norādītās funkcijas.
4% aptaujāto Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka valstij nevajadzētu piemērot nekādas sankcijas gadījumā, ja stacionāro radaru uzstādīšana netiek veikta laikā.
7% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes