Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada maija (01/05/2012 – 31/05/2012) TV kanālu auditorijas.
Šī gada maijā skatītākais bijis kanāls TV3 ar 16,5 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 10,8 %, bet trešais – kanāls PBK ar 10,5 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV1 veltīti 9,5 %, kanālam NTV Mir Latvija veltīti 5,8 % un kanālam TV5 – 4,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt gan kanāla 3 +, gan kanāla REN Baltija skatīšanās laika daļa bija 4,1 %. Kanālam TV6 veltīti 3,1 %, kanālam LTV7 veltīti 2,8 % un Kanālam 2 – 1,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 1,2 %, kanālam 1BM – 0,6 % un kanālam National Geographic Channel – 0,4 %. Kanāliem CTC Baltija un Fox Crime veltīti katram pa 0,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāla Fox Life skatīšanās laika daļa bija 0,2 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 20,6 %, bet video un DVD skatīšanai – 3,1 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.
Šī gada maijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 41 minūti dienā, tas bija par 25 minūtēm mazāk nekā šī gada aprīlī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia