Salīdzinoši liela daļa (40%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norāda, ka, viņuprāt, galvenais iemesls kādēļ Latvijas pārstāvji neiekļūst Eirovīzijas dziesmu konkursa finālā ir vājš priekšnesums. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, maija beigās veiktais pētījums.
Tāpat, salīdzinoši bieži Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji kā nozīmīgus iemeslus, kādēļ Latvijas pārstāvji neiekļūst Eirovīzijas dziesmu konkursa finālā, ir norādījuši neprofesionālu sniegumu (16%), neveiksmīgu dziesmas izvēli (10%), spēcīgu konkurenci (8%), neveiksmīgu dziedātāju izvēli (7%) un to, ka citi Eiropas valstu skatītāji neizprot Latvijas pārstāvju sniegumu (6%), neprofesionālās komandas (režisoru, scenogrāfu, stilistu u.c.) dēļ vai finansējuma trūkuma dēļ (1%), savukārt 4% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši citu iemeslu.
6% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes