Salīdzinoši biežāk (28%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju plāno svinēt Līgo svētkus mājās ģimenes lokā. Tāpat Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji biežāk plāno svinēt Līgo svētkus pie draugiem/radiem/paziņām (17%) un pie dabas, dārzā vai pludmalē (17%). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūnijā veiktais pētījums.
Savukārt salīdzinoši retāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji plāno Līgo svētkus atzīmēt kādā publiskā pasākumā (3%), ārzemēs (3%), īrētā atpūtas namā (1%). Savukārt 2% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norāda, ka Līgo svētkos strādās.
16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vēl nav izlēmuši par Līgo svētku svinībām, kamēr desmitā daļa (10%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neplāno atzīmēt Līgo svētkus.
3% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Vairāk nekā puse (57%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju Līgo svētku svinībām plāno tērēt līdz 20 LVL (23% – plāno tērēt līdz 10 LVL; 34% – no 11 līdz 20 LVL).
Ceturtā daļa (23%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka plāno Līgo svētku svinībām tērēt no 21 līdz 50 LVL, kamēr salīdzinoši neliela daļa (4%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norāda, ka Līgo svētku svinībām plāno tērēt vairāk nekā 50 LVL.
16% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 12. līdz 14. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes