Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada jūnija (01/06/2012 – 30/06/2012) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls šī gada jūnijā bijis TV3 ar 13,4 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 10,5 %, bet trešais – kanāls PBK ar 10,4 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV1 veltīti 10,2 %, kanālam NTV Mir Latvija veltīti 5,7 % un kanālam LTV7 – 5,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāliem REN Baltija un TV5 veltīti katram pa 4,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 3,7 %, kanāla TV6 – 2,6 % un kanāla RTR Planeta Baltija – 1,5 %. Kanālam 2 veltīti 0,9 %, un 1BM veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem Fox Crime un National Geographic Channel veltīti katram pa 0,6 %. Savukārt kanāliem CTC Baltija un Fox Life veltīti katram pa 0,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 21,6 %, bet video un DVD skatīšanai – 3 % no visa kopējā TV skatīšanās laika.
Šī gada jūnijā, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 41 minūti dienā. Tāds pats vidējais TV skatīšanās laiks bija arī šī gada maijā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia