Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem viedoklis par to, vai Ingūnai Sudrabai būtu jāiesaistās politikā ir polārs. Salīdzinoši liela daļa (40%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka Ingūnai Sudrabai būtu jāiesaistās politikā (17% – noteikti jā; 23% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlija beigās veiktais pētījums.
Vienlīdz liela daļa (40%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir pretējās domās un norāda, ka Ingūnai Sudrabai nebūtu jāiesaistās politikā (17% – noteikti nē; 23% – drīzāk nē).
Piektajai daļai (20%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Vairāk kā puse (63%) to Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri uzskata, ka Ingūnai Sudrabai būtu jāiesaistās politikā, norāda, ka Ingūnai Sudrabai būtu jāveido jauns politiskais spēks (27% – noteikti jā; 36% – drīzāk jā).
Salīdzinoši mazāka daļa (29%) to Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri uzskata, ka Ingūnai Sudrabai būtu jāiesaistās politikā, norāda, Ingūnai Sudrabai nebūtu jāveido jauns politiskais spēks (4% – noteikti nē; 25% – drīzāk nē).
8% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 24. līdz 26. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes