Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada augusta (01/08/2012 – 31/08/2012) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada augustā bijis TV3 ar 11,9 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis kanāls PBK, kuram veltīti 9,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls augustā bijis LTV1 ar 9,6 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LNT veltīti 8,7 %, kanālam LTV7 – 8,2 % un kanālam NTV Mir Latvija – 5,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam TV5 veltīti 4,9 %, kanālam REN Baltija – 4 %, kanālam 3+ – 3,8 %, kanālam TV6 – 2,8 % un kanālam RTR Planeta Baltija – 2,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāla 1BM un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa augustā bija 0,8 %. Kanālam National Geographic Channel veltīti 0,6 %, kanālam Fox Crime veltīti 0,5 %, kanālam CTC Baltija – 0,4 % un kanālam Fox Life – 0,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 23,2 %, bet video un DVD skatīšanai veltīti 2,1 % no kopējā TV skatīšanās laika šī gada augustā.

Šī gada augustā, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 44 minūtes dienā, kas bija par 6 minūtēm vairāk nekā šī gada jūlijā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia