Puse (52%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka personīgi nav neko dzirdējuši vai nav informēti par Nacionālā attīstības plāna (NAP) galvenajiem mērķiem. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, augusta beigās veiktais pētījums.

Savukārt 44% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka ir informēti par Nacionālā attīstības plāna (NAP) galvenajiem mērķiem (4% – Jā, esmu labi informēts; 40% – daļēji, esmu kaut ko dzirdējis).

4% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs (VARAM) Edmunds Sprūdžs aicina iedzīvotājus aktīvi iesaistīties sabiedriskajai apspriešanai nodotā Nacionālas attīstības plāna (NAP) izvērtēšanā un izteikt savu redzējumu par Latvijas attīstības mērķiem. Vairākums (69%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem neplāno personīgi piedalīties Nacionālā attīstības plāna (NAP) veidošanā, apmeklējot plāna sabiedriskās apspriedes vai nosūtot savus komentārus (28% – noteikti nē; 41% – drīzāk nē).

Savukārt 17% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka plāno personīgi piedalīties Nacionālā attīstības plāna (NAP) veidošanā, apmeklējot plāna sabiedriskās apspriedes vai nosūtot savus komentārus (3% – noteikti jā; 14% – drīzāk jā).

14% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 27. līdz 29. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes