Vairāk nekā puse (53%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka, viņuprāt, šīs vasaras spilgtākie notikumi Latvijā ir olimpiskās spēles un Latvijas pārstāvju sniegums tajās. Tāpat 40% iedzīvotāju, kā vasaras spilgtāko notikumu Latvijā norādījuši degvielas cenu kāpumu. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, augusta beigās veiktais pētījums.

Tāpat salīdzinoši biežāk par spilgtākajiem šīs vasaras notikumiem Latvijā, ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši „Vitronic Baltica un partneri” situāciju ar radaru ieviešanu Latvijā (27%), radio klausīšanās nodokļa ieviešanu (26%), iespējamo referendumu par pilsonības piešķiršanu nepilsoņiem (24%), dažādus kultūras pasākumus Latvijā (22%), „nulles” deklarācijas ieviešanu (18%), ziņu par pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināšanu (14%), Vanšu tilta traģēdijas (14%), ziņu, par to, ka Latvija ir pārvarējusi ekonomisko krīzi (11%) un ebreju nekustamā īpašuma jautājumu (6%).

16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka, viņuprāt, spilgtākie vasaras notikumi Latvijā ir saistīti ar kādu personīgu notikumu viņu ģimenē.

Savukārt 2% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 27. līdz 29. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes