Pētījumu aģentūra TNS ir investējusi resursus pirmās neiromārketinga laboratorijas izveidē Baltijā. Aicinām mediju pārstāvjus uz preses konferenci, kurā klātesošie tiks iepazīstināti ar neiromārketinga laboratorijas iespējām un pirmajiem neiromārketinga pētījumu rezultātiem Baltijā.
Patērētāju izvēle par labu kāda produkta iegādei nav balstīta tikai uz racionāliem apsvērumiem. Kognitīvie un neiropsiholoģijas pētījumi pierāda, ka patērētāju lēmumu pieņemšanu lielā mērā ietekmē arī emocionāli un zemapziņas faktori. Pētot patērētāju smadzeņu un nervu sistēmas darbību saskarsmē ar konkrētiem komunikācijas elementiem, neiromārketings ļauj „ieskatīties patērētāja prātā” un nomērīt tā uzvedību, tā atklājot jaunas dimensijas komunikācijās.
Preses konferencē būs iespēja uzzināt:
■ Kā darbojas neiromārketinga laboratorija un kā praksē tiek veikti neiromārketinga pētījumi?
■ Kā neiromārketinga atklājumus izmantot reklāmu efektivitātes paaugstināšanai un mediju plānošanai?
■ Pirmo Baltijas neiromārketinga pētījumu rezultātus.
Preses konference notiks 2012.gada 19.septembrī, trešdien, plkst. 12:00 Kalnciema ielas kvartālā, Kalnciema 35.
Preses konferencē piedalīsies TNS Baltijas reģionālais direktors Margo Veskimägi, TNS valdes priekšsēdētāja Latvijā Ginta Krivma un neiromārketinga pētījumu ekspertes Baltijā un Latvijā – Heidi Reinson, Arta Kudlane un Dace Goško.
Trešdien, 19.septembrī, plkst. 14:00 TNS organizē semināru, kurā Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikāciju ekspertiem būs iespēja padziļināti iepazīties ar neiromārketinga iespējām un izaicinājumiem. Šajā seminārā ir iespēja piedalīties arī mediju pārstāvjiem, piesakoties pa e-pastu laura.vendele@tns.lv vai tel. 26490407.
SEMINĀRA PROGRAMMA:
Seminārs laiks: 19.septembris plkst. 14.00 – 17:30 (reģistrācija no 13:30).
Semināra vieta: Kalnciema ielas kvartālā (Kalnciema 35).
Neiromārketings – teorija un prakse
■ Kas ietekmē patērētāju pirkumu lēmumus?
■ Kādas akadēmiskas atziņas un tehnoloģijas ir neiromārketinga pētījumu pamatā?
■ Kā praksē tiek veikti neiromārketinga pētījumi un kā tos integrēt ar tradicionālajām pētījumu metodēm?
■ Mārketinga ieguvumi: kā neiromārketinga atklājumus izmantot reklāmu efektivitātes paaugstināšanai un mediju plānošanai?
Piemēri iedvesmai
■ Ko mums stāsta neiromārketinga pētījumu rezultāti Igaunijā un citās valstīs?
■ Kā reklāmas uztveri ietekmē patērētāja dzimums un kāda nozīme ir skaņai un vizuālajam attēlam reklāmā?
■ Noderīgas idejas un ieteikumi.
Neiromārketings Latvijā
■ Pašreizējā situācija, plāni un iespējas.
PAR LEKTORIEM:
![]() | Heidi ReinsonHeidi Reinson ir patērētāju uzvedības un neiromārketinga pētījumu eksperte pētījumu kompānijā TNS Emor Igaunijā. Viņa ir pabeigusi Rīgas Ekonomikas augstskolu un zināšanas tiek papildinātas University College London, kur tuvākajā laikā tiks iegūts maģistra grāds izziņas un lēmumu pieņemšanas zinātnē (Cognitive and Decision Sciences). Heidi ir guvusi plašu pieredzi mārketinga jomā, tai skaitā strādājot kā zīmola vadītāja Coca-Cola un Valio Baltics. Viņas interešu lokā ir iracionālā un emocionālā patērētāju uzvedība, un tieši Heidi 2012.gada pavasarī organizēja pirmo neiromārketinga pētījumu Baltijā. |
![]() | Dace GoškoDace Goško ir sabiedrības uzvedības pētījumu eksperte TNS Latvijā. Viņa pētījumu nozarē strādā vairāk nekā 7 gadus un ir specializējusies FMCG nozares un sociālpolitiskajos pētījumos. Dace ir ieguvusi sociālo zinātņu maģistra grādu socioloģijā un maģistra grādu vadībzinātnē ar specializāciju mārketingā. Dace ir padziļināti apguvusi neiromārketinga pētījumu principus un šobrīd strādā pie neiromārketinga prakses ieviešanas un attīstīšanas Latvijā. |
Arta KudlāneArta Kudlāne ir sabiedrības uzvedības pētījumu eksperte TNS Latvijā, kas galvenokārt strādā ar finanšu, telekomunikāciju un tehnoloģiju, kā arī auto nozares pētījumiem. Arī Arta šobrīd aktīvi līdzdarbojas neiromārketinga attīstīšanā Latvijā, kur noder iegūtais maģistra grāds fizikā un viņas pētījumu pieredze un atziņas, kas iegūtas no starptautiskiem neiromārketinga pētījumu ekspertiem. | |
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia