Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada septembra (01/09/2012 – 30/09/2012) TV kanālu auditorijas.
Šī gada septembrī skatītākais kanāls bijis TV3 ar 13,4 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis kanāls PBK, kuram veltīti 11,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bijis LNT, kuram veltīti 10,7 % no kopējā TV skatīšanās laika septembrī.
Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 9,1 %, kanāla NTV Mir Latvija – 6,5%, kanāla TV5 – 5% un kanāla REN Baltija – 4,6 %. Kanālam 3+ veltīti 3,7 %, kanālam TV6 – 3,4 %, kanālam RTR Planeta Baltija – 3% un LTV7 – 2,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. 1BM kanālam veltīti 0,9 %, Kanālam 2 veltīti 0,8 %, kanālam National Geographic Channel – 0,7 % un kanālam Fox Crime – 0,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem CTC Baltija un OE veltīti katram pa 0,3 %, bet kanālam Fox Life – 0,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 20,4 %, bet video un DVD vērošanai – 2,6 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna šī gada septembrī, salīdzinot ar šī gada augustu, nav mainījies, un tas bija 4 stundas un 44 minūtes vidēji dienā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia