Divas trešdaļas (64%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem satrauc iespējamība, ka viņi paši vai viņu ģimenes locekļiem šajā sezonā varētu saslimt ar gripu (32% – noteikti jā; 32% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, oktobrī veiktais pētījums.
Pretējās domās ir trešdaļa (32%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kurus nenomāc bažas par iespējamo pašu vai ģimenes locekļu saslimšanu ar gripu (7% – noteikti nē; 25% – drīzāk nē).
4% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Salīdzinoši biežāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka, lai pasargātos no saslimšanas ar gripu, viņi dzer vairāk vitamīnu (41%), siltāk ģērbjas (35%) un biežāk vēdina telpas (32%).
Salīdzinoši retāk Latvijas ekonomiski aktīvi iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka, lai pasargātos no saslimšanas ar gripu, viņi potējas (5%), lieto uzturā dažādus dabas produktus (4%) vai izvēlas kādus citus līdzekļus (4%).
Vairāk nekā ceturtā daļa (29%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka neveic nekādas īpašas darbības, lai pasargātos no saslimšanas ar gripu.
2% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 9. līdz 11. oktobrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 550 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes