Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada oktobra (01/10/2012 – 31/10/2012) TV kanālu auditorijas.
Šī gada oktobrī skatītākais kanāls bijis TV3, kura vērošanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 14,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 11,4 %. Savukārt trešais skatītākais bijis kanāls PBK ar 10,1 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV1 veltīti 8,8 %, kanālam NTV Mir Latvija – 6,6 %, bet kanāliem REN Baltija un TV5 veltīti katram pa 4,7 % no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 3+ un TV6 veltīti katram pa 3,8 %, kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 2,9 % un kanālam LTV7 – 2,6 %. 1BM kanālam veltīti 0,8 %, savukārt kanāliem National Geographic Channel un Kanāls 2 veltīti katram pa 0,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu CTC Baltija un FOX katra skatīšanās laika daļa bija 0,3 %, bet kanāla Fox Life – 0,2 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 20,7 %, savukārt Video un DVD skatīšanai – 2,6 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Šī gada oktobrī, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 2 minūtes dienā, kas bija par 18 minūtēm vairāk nekā šī gada septembrī.
Oktobra skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 8 kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 10,2 % jeb 205,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojušās TV3 Laika ziņas (Svētdienā) kanālā TV3, kuras vērojuši vidēji 10,1 % jeb 205,5 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā skatītākā programma oktobrī – Nekā personīga kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 9,7 % jeb 196,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia