Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada novembra (01/11/2012 – 30/11/2012) TV kanālu auditorijas.

Šī gada novembrī skatītākais kanāls bijis TV3 ar 15,5 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis kanāls – LNT ar 11,8 %, bet trešais – kanāls PBK ar 10,5 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 8,7 %, NTV Mir Latvija 6,9 %, REN Baltija – 4,5 % un kanālam TV5 – 4,1 % no visa kopējā TV skatīšanās laika novembrī. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 3,9 %, kanālam 3+ veltīti 3,7 %, kanālam LTV7 – 2,9 % un kanālam TV6 – 2,8 % no visa TV skatīšanai veltītā laika. Savukārt kanāliem 1BM un National Geographic Channel veltīti katram pa 0,6 %, bet Kanālam 2 veltīti 0,5 % no TV skatīšanai atvēlētā laika. Kanāla CTC Baltija un kanāla FOX katra skatīšanās laika daļa bija 0,4 %, bet kanāla Fox Life – 0,1 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 19,8 %, bet video un DVD skatīšanai – 2,4 % no visa kopējā TV skatīšanās laika.

Šī gada novembrī, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 22 minūtes dienā, kas bija par 20 minūtēm vairāk nekā šī gada oktobrī.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia