Ar aktuālām idejām un rakstiem iznācis jau 35-ais TNS vēstneša Tavs Neredzamais Sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kā šodienas ekonomiskais klimats ietekmē patērētāju uzvedību? Kā „zaļo” tehnoloģiju attīstība ietekmē auto zīmolu reputāciju Latvijā? Kā noteikt mutvārdu slavas ietekmi uz zīmolu un uzņēmumu? Cik lojalitātes jeb atlaižu kartes vidēji ir viena pircēja maciņā? Mediju nozares pārstāvjiem aktuālas tēmas šajā numurā –reklāmas tirgus rekordi un preses lasīšanas tendences šogad, kā arī jaunumi un attīstība mediju pētījumu projektos.
Pievēršamies sociāli nozīmīgam tematam par to, kā iedzīvotāju skaita samazināšanās nākotnē varētu mainīt vidējā Latvijas iedzīvotāja sociāldemogrāfisko profilu un kādus riskus šīs izmaiņas var nozīmēt uzņēmumiem? Atradīsiet arī interesantus atklājumus par latviešu un eiropiešu valodu zināšanām un to pielietošanu.
Pētniecisko metožu sadaļā noskaidrosim, kas ir kvalitatīvs kvalitatīvais pētījums, un kā reakcijas laika mērīšana var palīdzēt zīmolvedībā.
Un, protams, citas interesantas un aktuālas pētījumu ziņas.
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia