Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada decembra (01/12/2012 – 31/12/2012) skatītāko TV programmu TOP 20.
Skatītākā programma 2012.gada decembrī bija ceremonijas Latvijas Lepnums 2012 pārraide kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 15,4 % jeb 311,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojusies Svētku uguņošana kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 14,7 % jeb 297,2 tūkstoši skatītāju. Savukārt programmu topa trešajā vietā ierindojies Latvijas Valsts prezidenta A. Bērziņa apsveikums Jaunajā gadā kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 13,8 % jeb 279,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Jaungada apsveikumi un uzrunas
Kā rāda apkopotie dati par dažādu amatpersonu Jaungada apsveikumu un uzrunu kopējo auditoriju, pirmajā vietā ierindojusies Ministru prezidenta Valda Dombrovska uzruna gadu mijā, kuru pārraidīja seši kanāli – LNT, LTV1, LTV7, PBK, TV3 un TV5. Kopā šo uzrunu redzējuši 39,3 % jeb 796,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā – Latvijas Valsts prezidenta A. Bērziņa apsveikums Jaunajā gadā. Šo apsveikumu 31.decembra vakarā kanālos LNT, LTV1, LTV7, PBK, TV3 un TV5 kopā redzējuši 39,2 % jeb 794,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā pēc kopējās auditorijas ierindojies Rīgas mēra N. Ušakova apsveikums Jaunajā gadā, kuru kanālos LNT, PBK un TV5 kopā redzējuši 18,2 % jeb 369,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. 1.janvārī Latvijas valsts prezidents A.Bērziņš teica arī uzrunu Jaunajā gadā, kura ierindojusies ceturtajā vietā, un to pārraidīja kanāli LTV1, LTV7 un PBK. Kopā šo uzrunu redzējuši 15,3 % jeb 310,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, tas ir ņemot vērā gan uzrunas pārraidi dienas laikā, gan atkārtojumu tās pašas dienas vakarā.
Reach % – kopējais sasniegtais programmas skatītāju skaits procentos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem;
Reach ‘000 – kopējais sasniegtais programmas skatītāju skaits tūkstošos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia