Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada (01/01/2012 – 31/12/2012) skatītāko TV programmu TOP 40.

Skatītākā TV programma 2012.gadā bija ceremonijas Latvijas Lepnums 2012 pārraide kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 15.4 % jeb 311,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Topa otrajā vietā ierindojusies Svētku uguņošana kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 14,7 % jeb 297,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa trešajā vietā – 57.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa. 1. pusfināls kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 14,6 % jeb 297,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Topa ceturtajā vietā – 57.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls, kuru vērojuši vidēji 14 % jeb 284,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt pagājušā gada piektā skatītākā TV programma bija Latvijas Valsts prezidenta A. Bērziņa apsveikums Jaunajā gadā kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 13,8 % jeb 279,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.



Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia