Pētījumu aģentūra TNS regulāri apkopo informāciju par dažādu Latvijas un ārvalstu interneta vietņu auditoriju, kā arī iedzīvotāju interneta patēriņa paradumiem. TNS Latvia Digital rudens pētījuma rezultāti liecina, ka Twitter.com ir 13. populārākā interneta vietne pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Twitter.com vidēji dienā apmeklē 4,7% jeb 82 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Regulāro Twitter.com lietotāju skaits pēdējos trijos gados ir četrkāršojies – no 19 tūkstošiem vietnes apmeklētāju vidēji dienā 2010. gada pavasarī līdz 82 tūkstošiem 2012. gada rudenī.

Pērn rudenī to iedzīvotāju vidū, kuri pēdējo 6 mēnešu laikā ir lietojuši internetu, vidēji dienā interneta lapu Twitter.com lietojuši 6,7% interneta lietotāju.

Par pētījumu

Pētījumu aģentūra TNS interneta patēriņa paradumu pētījumu TNS Latvia Digital, Rudens 2012 veica laika periodā no 2012. gada 6. augusta līdz 2012. gada 28. oktobrim. Izmantojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 1499 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia