Kopumā 30% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisiju vērtē pozitīvi (9% – ļoti pozitīvi; 21% – drīzāk pozitīvi). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, janvārī veiktais pētījums.
Pretējās domās ir ceturtā daļa (25%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuri bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisiju vērtē negatīvi (6% – ļoti negatīvi; 19% – drīzāk negatīvi.
Tomēr salīdzinoši lielākajai daļai (45%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav konkrēta vērtējuma par bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisiju.
Ceturtā daļa (25%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā norāda, ka Satiksmes ministra amats, pēc bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisijas būtu jāuztic neatkarīgajiem deputātiem.
Salīdzinoši retāk minēts, ka Satiksmes ministra amats būtu jāuztic neatkarīgajiem deputātiem kopā ar partiju „Vienotība” (11%), Nacionālajai apvienībai (10%) vai Reformu partijai (5%).
Savukārt pusei (49%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav konkrēta viedokļa par to, kuram politiskajam spēkam, pēc bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisijas, būtu jāuztic Satiksmes ministra amats.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 15. līdz 17. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 750 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes