Kopumā Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem vērtē savu apmierinātību ar pašreizējo ministru darbu kā viduvēju (vērtējums 4,5 skalā, kur 1 nozīmē „ļoti neapmierināts” un 10 „ļoti apmierināts” par konkrētā ministra darbu). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, janvāra beigās veiktais pētījums.
Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji salīdzinoši vairāk ir apmierināti ar Aizsardzības ministra A.Pabrika (5,1), Izglītības un zinātnes ministra Roberta Ķīļa (5,1) un Ārlietu ministra E.Rinkēviča (5,0) darbu.
Kopumā viduvēji Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vērtē apmierinātību ar Finanšu ministra A.Vilka (4,9), Ekonomikas ministra D. Pavļuta (4,8), Tieslietu ministra J.Bordāna (4,7), Iekšlietu ministra R.Kozlovska (4,7) un Zemkopības ministres L.Straujumas (4,6) darbu.
Salīdzinoši zemāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem novērtējuši savu apmierinātību ar Veselības ministres I.Circenes (4,1), Vides un reģionālās attīstības ministra E.Sprūdža (3,9), Labklājības ministres I.Vinķeles (3,9) un Kultūras ministres Ž. Jaunzemes-Grendes (3.7) darbu.
Atpazīstamākie ministri ir Izglītības un zinātnes ministrs Roberts Ķīlis (98%) un Veselības ministre Ingrīda Circene (98%), kurus zina absolūtais vairākums Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Savukārt mazāk zināmie ministri ir Tieslietu ministrs Jānis Bordāns (15%), Zemokopības ministre Laimdota Straujuma (13%) un Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (12%). Šos cilvēkus nezina aptuveni katrs desmitais aptaujātais ekonomiski aktīvais Latvijas iedzīvotājs vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 29. līdz 31. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 650 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes