Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada janvāra (01/01/2013 – 31/01/2013) TV kanālu auditorijas.
Šī gada janvārī skatītākais kanāls bijis TV3, kura vērošanai veltīti 11,5 % no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bijis PBK ar 10,8 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,7 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV1 veltīti 10,4 %, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5 %, kanālam NTV Mir Latvija – 6,4 % un kanālam REN Baltija – 4,7 % no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Kanālam 3+ veltīti 4,2 %, kanālam LTV7 veltīti 4% un kanālam TV5 – 3,3 % no visa TV skatīšanās laika janvārī. Savukārt kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,7 %, 1BM – 0,7 %, Kanāla 2 – 0,7 %, kanāla National Geographic Channel – 0,6 %, kanāla CTC Baltija – 0,5 %, kanāla FOX – 0,3 % un kanāla Fox Life – 0,1 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 19,6 %, bet video un DVD skatīšanai veltīti 2,3 % no visa kopējā TV skatīšanās laika.
Šī gada janvārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 37 minūtes dienā, kas bija par 6 minūtēm mazāk nekā 2012.gada decembrī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia