Salīdzinoši visbiežāk Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka 18. novembri parasti atzīmē, apmeklējot tam veltītos pasākumus klātienē (karaspēka parāde, salūts u.c.) (41%), kā arī izmanto šo dienu kā parastu brīvdienu (34%).To atklāj pētījumu kompānijas Kantar novembra vidū veiktais pētījums.

Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka 18. novembri parasti atzīmē, svinot svētkus kopā ar radiem, draugiem (28%) un vēro 18. novembrim veltītos raidījumus televīzijā (24%).

Retāk iedzīvotāji norādījuši, ka 18. novembri atzīmē kādā citā veidā (2%).

8% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka 18. novembri neatzīmē.

1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi.

Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar laikā no 2016. gada 15. līdz 17. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia