Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi datus par 58.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases skatīšanos mājas TV ekrānos 2013. gada februārī (08/02/2013 – 16/02/2013).
58. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases pirmo pusfināla tiešraidi 8.februārī vēroja vidēji 6,7 % jeb 135,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otro pusfināla tiešraidi nākamajā dienā, t.i. 9.februārī, savos mājas TV ekrānos vēroja vidēji 8,1 jeb 163,6 tūkstoši skatītāju. Savukārt 58.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases fināla tiešraidi 16.februārī vēroja vidēji 9,1 jeb 183 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Salīdzināšanai – 2012.gadā Nacionālo atlases pirmo pusfinālu vēroja vidēji 9,4 % jeb 192,5 tūkstoši, otro pusfinālu – vidēji 10,2 % jeb 210 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt fināla pārraidi savos mājas TV ekrānos vēroja vidēji 10,5 % jeb 213,7 tūkstoši skatītāju un superfinālu – vidēji 13,1 % jeb 265,7 tūkstoši skatītāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia