Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada februāra (01/02/2013 – 28/02/2013) TV kanālu auditorijas.
Šī gada februārī skatītākais kanāls bijis TV3, kura vērošanai veltīti 13,3% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,9% lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais kanāls bijis PBK, kura vērošanai Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 10% no visa kopējā TV skatīšanās laika.
Kanālam LTV1 veltīti 9,6%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,8% un kanālam REN Baltija veltīti 5,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa februārī bija 4%, kanāla 3+ – 3,4%, kanāla TV5 – 3,3% un kanāla TV6 – 2,7%. Savukārt 1BM veltīti 0,7%, Kanālam 2 – 0,6%, kanālam CTC Baltija – 0,5%, kanālam National Geographic Channel – 0,4%, kanālam FOX – 0,3% un kanālam Fox Life – 0,1% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo TV kanālu vērošanai veltīti 19,2%, bet Video un DVD vērošanai veltīts 3,1 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika šī gada februārī.
Šī gada februārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 29 minūtes dienā, kas bija par 8 minūtēm mazāk nekā šī gada janvārī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia