Koalīcija ir apstiprinājusi Anriju Matīsu Satiksmes ministra amatā. Desmitā daļa (9%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir pārliecināti, ka jaunajam Satiksmes ministram izdosies izvairīties no dažādu interešu ietekmes un veiksmīgi risināt problēmas nozarē (1% – noteikti jā; 8% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, februāra beigās veiktais pētījums.
Salīdzinoši optimistiskāk noskaņoti ir iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kuri domā, ka jaunajam Satiksmes ministram izdosies izvairīties no dažādu interešu ietekmes un veiksmīgi risināt problēmas nozarē.
Pretējās domās ir 63% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kas uzskata, ka jaunajam Satiksmes ministram neizdosies izvairīties no dažādu interešu ietekmes un veiksmīgi risināt problēmas nozarē (23% – noteikti nē; 40% – drīzāk nē). Viedokli, ka jaunajam Satiksmes ministram neizdosies izvairīties no dažādu interešu ietekmes un veiksmīgi risināt problēmas nozarē, salīdzinoši biežāk ir izteikuši vīrieši.
28% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 26. līdz 28. februārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes