Absolūtais vairākums (98%) Latvijas ekonomiski aktīvo sieviešu vecumā no 18 līdz 55 gadiem priecātos 8.martā, Starptautiskajā sieviešu dienā, saņemt apsveikumus, ziedus vai kādas citas dāvanas (88% – noteikti jā; 10% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, februāra beigās veiktais pētījums.
Tikai 1% aptaujāto sieviešu norādīja, ka drīzāk nepriecātos par Starptautiskajā sieviešu dienā saņemtiem apsveikumiem, ziediem vai citām dāvanām (1% – drīzāk nē). 1% aptaujāto sieviešu nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Salīdzinot ar 2011.gadu, nav vērojamas statistiski nozīmīgas atšķirības.
Lielākā daļa (78%) Latvijas ekonomiski aktīvo vīriešu vecumā no 18 līdz 55 gadiem plāno 8.martā apsveikt kādu sev īpašu sievieti vai sievietes, dāvināt ziedus vai kādas citas dāvanas (56% – noteikti jā; 22% – drīzāk jā). Salīdzinoši biežāk sievietes šodien plāno apsveikt cittautieši un nepilsoņi.
Piektā daļa (20%) Latvijas ekonomiski aktīvo vīriešu tomēr negrasās Starptautiskajā sieviešu dienā apsveikt sievietes, dāvināt ziedus vai kādas citas dāvanas (9% – noteikti nē; 11% – drīzāk nē).
2% aptaujāto vīriešu nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Salīdzinot ar 2011.gadu, nav vērojamas statistiski nozīmīgas atšķirības.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 26. līdz 28. februārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes