TNS vēl uz četriem gadiem ir ieguvusi iespēju turpināt veikt prestižo Eiropas Komisijas un Eiropas Parlamenta Eirobarometra kvalitatīvo pētījumu pasūtījumu. Šo līgumu uzskata par pasaules vislielāko kvalitatīvo pētījumu programmu – tās vērtība ir gandrīz 18 miljoni eiro. Uzvarot piedāvājumu konkursā, TNS ir pārspējusi IPSOS, GfK un Gallup.
Eirobarometra kvalitatīvo pētījumu pārvaldību nodrošinās TNS Political & Social struktūrvienība. Latvijā šos pētījumus veiks TNS Latvia. ES izmanto Eirobarometra kvalitatīvo pētījumu rezultātus, lai uzzinātu iedzīvotāju reakciju uz dažādām sabiedriskās politikas pamatnostādnēm un pasākumiem, kas tiek īstenoti šai sakarā, izvērtētu komunikācijas materiālus un to galveno vēstījumu. Kvalitatīvie pētījumi ir būtiski arī, lai labāk izprastu pētījumu kvantitatīvos rezultātus un sabiedrības viedokļa veidošanos laika gaitā. Pētījumu veikšanai tiek izmantotas fokusa grupu diskusijas, padziļinātas intervijas ar iedzīvotājiem un specifiskām mērķa grupām, kā arī papildu konsultācijas. Eirobarometra kvalitatīvie pētījumi aptvers vismaz 35 valstis – tostarp visas ES dalībvalstis, kā arī valstis ārpus ES, piemēram, ASV.
Leendert de Voogd, TNS Political & Social globālais vadītājs sacīja: „Mēs priecājamies, ka esam saņēmuši iespēju vēl četrus gadus pildīt šo nozīmīgo Eiropas institūciju uzdevumu. Tas ir lielisks pierādījums TNS darba kvalitātei, kā arī mūsu sasniegtajam, veicot sarežģītus kvalitatīvos tirgus pētījumus globālā mērogā. Mēs ceram, ka arī turpmāk cieši sadarbosimies ar Eiropas Komisiju un Eiropas Parlamentu un palīdzēsim izprast visus „kāpēc?”, kas slēpjas aiz iegūtajiem datiem.”
Latvijā Eirobarometra kvalitatīvos pētījumus vadīs TNS sabiedrības uzvedības pētījumu eksperte Revita Logina, kura jauniegūto līgumu komentē šādi: „ Eiropas Komisijas un Eiropas Parlamenta mums izrādītā uzticība apliecina, cik daudz TNS ir ieguldījis kvalitatīvo pētījumu izstrādē un attīstībā globālā un vietējā mērogā. Mēs esam lepni par iespēju strādāt jomā, kas var būtiski uzlabot izpratni par aktuāliem jautājumiem un iespējamo rīcību gan Eiropā, gan Latvijā.”
Par TNS Political & Social Global struktūrvienību
TNS Political & Social Global struktūrvienība ir galvenais politisko un sociālo pētījumu nodrošinātājs vairāk nekā 40 valstīs. Tā pēta vēlēšanu procesus un sniedz ieskatu sabiedrības viedoklī par visdažādākajiem jautājumiem, ieskaitot sabiedrisko politiku, izmaiņas uzvedībā, programmu vērtējumu un politiskās aptaujas. Klientu vidū ir sabiedriskā sektora un valdības organizācijas, politiskās partijas, plašsaziņas līdzekļi un nevalstiskās organizācijas, kā arī nozīmīgas starptautiskās un nacionālās institūcijas, ieskaitot universitātes un zinātnisko pētījumu centrus.
TNS pasaulē
Balstoties uz ilgtermiņa pieredzi un pētījumu tirgus vadošajiem risinājumiem, TNS konsultē uzņēmumus par izaugsmes stratēģijām jaunu tirgu iekarošanā, inovāciju veidošanā, zīmolu maiņā un uzņēmumā iesaistīto pušu pārvaldībā. Atrodoties vairāk nekā 80 valstīs, TNS sarunājas ar patērētājiem visā pasaulē vairāk nekā jebkura cita kompānija un tādēļ izprot cilvēku rīcību un attieksmi visos pasaules kultūras, ekonomikas un politiskajos reģionos.
TNS ir daļa no Kantar – viena no lielākajām pētījumu, informācijas un konsultāciju tīkliem pasaulē. Plašāka informācija atrodama apmeklējot www.tnsglobal.com
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia