Uz jautājumu par Lieldienu svinēšanas plāniem 39% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem visbiežāk norādījuši, ka rīkos īpašas svētku vakariņas/pusdienas. Salīdzinoši biežāk šādu atbildi atzīmējuši tie Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri ģimenē runā citā – ne latviešu valodā). Savukārt ceturtā daļa (25%), ka piedalīsies dažādās atrakcijās, piemēram, olu krāsošanā un ripināšanā u.tml. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, martā veiktais pētījums.
Piektā daļa (18%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju dosies uz dievkalpojumu baznīcā, tikpat (18%) – apmeklēs kādu publisku svētku pasākumu. Salīdzinoši biežāk to, ka Lieldienās apmeklēs dievkalpojumu norādījuši cittautieši, savukārt kādu publisku svētku pasākumu biežāk apmeklēs latvieši. 3% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka Lieldienas svinēs kopā ar ģimeni, radiem, draugiem; 2% – minējuši citu variantu.
16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad Lieldienas nesvinēs, savukārt 8% aptaujāto ir grūti atbildēt uz šo jautājumu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 19. līdz 21. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes