Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada marta (01/03/2013 – 31/03/2013) TV kanālu auditorijas.
Šī gada martā skatītākais kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 14,8 %. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,8 %, bet trešais – kanāls PBK ar 9,4 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV1 veltīti 9 %, kanālam NTV Mir Latvija – 7,3 %, bet RTR Planeta Baltija – 5,8 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Savukārt kanālam REN Baltija veltīti 5,3 %, kanālam 3+ veltīti 3,8 % un kanālam LTV7 – 3 %. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa martā bija 2,9 %, kanāla TV5 – 2,8 %, bet 1BM kanāla – 0,6 %. Kanālam 2 un kanālam National Geographic Channel katram veltīti pa 0,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam CTC Baltija veltīti 0,4 %, kanālam FOX veltīti 0,3 % un kanālam Fox Life – 0,1 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika martā. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 20 %, bet video un DVD – 2,6 %.
Šī gada martā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 2 minūtēm mazāk nekā šī gada februārī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia