Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada aprīļa (01/04/2013 – 30/04/2013) TV kanālu auditorijas.

Šī gada aprīlī skatītākais kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 14,7%. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,4%, bet trešais – kanāls PBK ar 9,6% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanāliem LTV1 un NTV Mir Latvija veltīti katram pa 8% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 5,6%, kanālam REN Baltija 5% un kanālam 3+ – 3,8%. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 3%, kanāla TV5 – 2,9%, kanāla TV6 – 2,5%. Kanālam 2 veltīti 0,7% un kanālam 1BM – 0,6% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Savukārt kanāliem FOX un National Geographic Channel veltīti katram pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam CTC Baltija veltīti 0,4% un Fox Life – 0,1% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 18,9%, bet DVD un video skatīšanai – 4,6%.

Šī gada aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 1 minūti dienā, kas bija par 26 minūtēm mazāk nekā šī gada martā.

Aprīļa programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs „Koru kari 3” kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 12,9% jeb 260,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā – TV3 Laika ziņas (Svētdienā), kuras vērojuši vidēji 10,2% jeb 204,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa trešajā vietā ierindojies seriāls „UgunsGrēks 9” kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 10% jeb 202 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia