Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 1.jūnija pašvaldību vēlēšanām veltīto raidījumu TOP 5.

Apkopotā informācija par 1.jūnija raidījumiem, kas veltīti pašvaldību vēlēšanām, pēc vidējiem reitingiem skatītākais bijis TV3 ziņu vēlēšanu speciālizlaidums, kurš tika pārraidīts no 21:56 līdz 22:23. Šo ziņu speciālizlaidumu vērojuši vidēji 4,5% jeb 91,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojies raidījums LNT ziņas. Vēlēšanas’13, kuras vērojuši vidēji 4% jeb 80,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā – Latvijas Laiks speciālizlaidums. Vēlēšanas 2013 kanālā PBK. Šo raidījumu vērojuši vidēji 3,8% jeb 76,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Ceturtajā vietā ierindojies kanāla LTV1 raidījums Izvēlies nākotni, kuru vērojuši vidēji 3,6% jeb 72,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa piektajā vietā ierindojies vēl viens no TV3 ziņu speciālizlaidumiem. Šo speciālizlaidumu, kura sākuma laiks bija septiņos vakarā, vērojuši vidēji 3,4% jeb 69,2 tūkstoši skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia