Saskaņā ar Pašvaldību vēlēšanu rezultātiem, Rīgas Domē opozīciju ar 21 no kopumā 60 balsīm veidos Vienotība un Nacionālā apvienība „VL! – TB/LNNK”. Aptuveni ceturtā daļa (26%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka šī opozīcija būs spēcīga (5% – noteikti jā; 21% – drīzāk jā). Šādu viedokli salīdzinoši biežāk izteikuši studenti un iedzīvotāji ar ienākumiem virs 300 latiem mēnesī uz vienu ģimenes locekli. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūnija sākumā veiktais pētījums.
Vairāk nekā puse (53%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neuzskata, ka šī būs spēcīga opozīcija (35% – drīzāk nē; 18% – noteikti nē). Salīdzinoši biežāk šādu viedokli izteikuši vīrieši, cittautieši, Rīgas iedzīvotāji, ģimenē galvenokārt citā valodā runājoši, nepilsoņi, iedzīvotāji, kuri ir paši sev darba devēji, kā arī iedzīvotāji ar personīgajiem mēneša ienākumiem virs 300 latiem apmērā.
Piektdaļai (21%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājuma. Salīdzinoši biežāk šādu atbildi norādījušas sievietes, pilsētu, Vidzemes un Latgales iedzīvotāji, kā arī aptaujātie ar mēneša ienākumiem līdz 100 latiem uz vienu ģimenes locekli.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 4. līdz 6. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes