Biedrība „Latvija par latu” šobrīd vāc parakstus, lai ierosinātu referendumu par 11. Saeimas atlaišanu. Ja referendums notiktu aptaujas veikšanas dienā, ceturtā daļa (25%) balsstiesīgo Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem būtu balsojuši par 11. Saeimas atlaišanu. Salīdzinoši biežāk šādu atbildi snieguši cittautieši, ģimenē galvenokārt citā valodā runājoši, iedzīvotāji ar personīgajiem ienākumiem līdz 100 latiem mēnesī. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūnija sākumā veiktais pētījums.
Tāpat Ceturtā daļa (25%) balsstiesīgo Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju būtu pret 11. Saeimas atlaišanu. Pret Saeimas atlaišanu salīdzinoši biežāk iebilst latvieši, ģimenē galvenokārt latviski runājoši, skolnieki, studenti, iedzīvotāji ar vidējiem mēneša ienākumiem virs 300 latiem uz vienu ģimenes locekli.
Aptuveni trešā daļa (32%) no Latvijas ekonomiski aktīvajiem pilsoņiem referendumā nepiedalītos. 18% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav skaidra viedokļa šajā jautājumā. Salīdzinoši biežāk šādu atbildi sniegušas sievietes, iedzīvotāji ar vidējiem mēneša ienākumiem līdz 100 latiem uz vienu ģimenes locekli.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 4. līdz 6. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes