18% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šajā vasarā dažādiem izklaides pasākumiem plāno tērēt līdz 50 latiem. Salīdzinoši biežāk šādas naudas summas plāno izklaidei veltīt iedzīvotāji ar mēneša ienākumiem no 101 līdz 200 latiem uz vienu ģimenes locekli. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūnijā veiktais pētījums.
17% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju dažādiem izklaides pasākumiem šajā vasarā plāno tērēt no 51 līdz 100 latiem. Desmitā daļa (10%) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju izklaides pasākumiem plāno tērēt no 101 līdz 150 latiem. Salīdzinoši biezāk šādu atbildi snieguši iedzīvotāji ar vidējiem mēneša ienākumiem no 201 līdz 300 latiem uz vienu ģimenes locekli.
Savukārt piektā daļa (20%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju izklaides pasākumiem veltīs vairāk nekā 150 latus. Salīdzinoši biežāk šādu tēriņu apjomu izklaidei ir paredzējuši iedzīvotāji vecumā no 30 līdz 39 gadiem, vīrieši, Rīgas iedzīvotāji, pēc nodarbošanās vadītāji, augstākā līmeņa speciālisti un aptaujātiem ar salīdzinoši augstākiem mēneša ienākumiem.
Piektā daļa (20%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka neplāno tērēt naudu izklaides pasākumiem. Salīdzinoši biežāk šādu atbildi snieguši iedzīvotāji vecumā no 40 līdz 55 gadiem, nepilsoņi, iedzīvotāji ar salīdzinoši zemākiem mēneša ienākumiem.
15% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Piektā daļa (18%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šajā vasarā plāno apmeklēt koncertus un/vai citus izklaides pasākumus ārpus Latvijas robežām (6% – noteikti jā; 12% – drīzāk jā).
Tomēr lielākā daļa (69%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju šovasar negrasās apmeklēt koncertus vai citus izklaides pasākumus ārpus Latvijas (30% – drīzāk nē; 39% – noteikti nē). Salīdzinoši biežāk šādu plānu nav lauku teritoriju iedzīvotājiem un iedzīvotājiem ar zemākiem ikmēneša ienākumiem.
Desmitā daļa (11%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vēl nav izlēmuši, vai šajā vasarā apmeklēs izklaides pasākumus ārzemēs.
2% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 4. līdz 6. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes