Ar aktuālām idejām un rakstiem iznācis jau 37. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kas ir uzmanība un kā īsti tā darbojas? Kādiem klientu apkalpošanas kvalitātes aspektiem jāvelta īpaša uzmanība ceļā uz izcilu servisu? Kā ir attīstījusies planšetdatoru lietošana? Mediju nozares pārstāvjiem aktuālas tēmas būs analīze par TV reklamētāko zīmolu izvietojumu diennakts laikā, kā arī stāsts par to, kā pētījumi palīdz attīstīt mediju biznesu.
Aicinām iepazīties ar jaunākajiem personāla pētījumu rezultātiem – par darbinieku piesaistību Latvijā un darba un ģimenes dzīves saskaņošanas iespējām. Nupat notikušās pašvaldību vēlēšanas pārsteidza ar zemo vēlētāju aktivitāti. Šajā kontekstā interesants būs pētījums par līdzdalības demokrātiju ES un Latvijā.
Aizsākam jaunu sadaļu „5 jautājumi ekspertam” ar interviju ar Lietuvas kolēģi- pieredzējušo kvalitatīvo pētījumu eksperti Daivu Plauškaite-Camacho Andrade. Un izlasīsiet, protams, arī citas interesantās un aktuālās pētījumu ziņas.
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia