Ar aktuālām idejām un rakstiem iznācis jau 37. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kas ir uzmanība un kā īsti tā darbojas? Kādiem klientu apkalpošanas kvalitātes aspektiem jāvelta īpaša uzmanība ceļā uz izcilu servisu? Kā ir attīstījusies planšetdatoru lietošana? Mediju nozares pārstāvjiem aktuālas tēmas būs analīze par TV reklamētāko zīmolu izvietojumu diennakts laikā, kā arī stāsts par to, kā pētījumi palīdz attīstīt mediju biznesu.

Aicinām iepazīties ar jaunākajiem personāla pētījumu rezultātiem – par darbinieku piesaistību Latvijā un darba un ģimenes dzīves saskaņošanas iespējām. Nupat notikušās pašvaldību vēlēšanas pārsteidza ar zemo vēlētāju aktivitāti. Šajā kontekstā interesants būs pētījums par līdzdalības demokrātiju ES un Latvijā.

Aizsākam jaunu sadaļu „5 jautājumi ekspertam” ar interviju ar Lietuvas kolēģi- pieredzējušo kvalitatīvo pētījumu eksperti Daivu Plauškaite-Camacho Andrade. Un izlasīsiet, protams, arī citas interesantās un aktuālās pētījumu ziņas.

Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!

Mana aizrautība ir cilvēku uzvedības izpratne

Turpmāk sadaļā “5 jautājumi ekspertam” iepazīstināsim jūs ar pētījumu ekspertiem – profesionāļiem gan Latvijā un Baltijā, gan arī citās TNS valstīs. Šoreiz iespēja iepazīt pieredzējušo kvalitatīvo pētījumu eksperti no TNS Lietuvā Daivu Plauskaite-Camacho Andrade.

Mazliet uzmanību, lūdzu!

Mārketinga speciālisti tiek atalgoti atbilstoši to prasmei piesaistīt cilvēku uzmanību zīmoliem. Mēs zinām, kā jūtas cilvēks, kam ir izdevies veiksmīgi pievērst uzmanību, taču tikai nedaudz nojaušam, kas tieši šī indivīda smadzenēs un kādā veidā ir ļāvis tam notikt. Meklēsim atbildi uz jautājumu – kas ir uzmanība un kā īsti tā darbojas?

Labdien! Kā varu Jums palīdzēt?

Ar apkalpošanas speciālistiem mēs sastopamies ikdienā un sagaidām no tiem profesionālu, laipnu un ātru apkalpošanu. Klientu apkalpošanas procesu ietekmē un virza vairāki gan iekšējie, gan ārējie faktori. Šajā rakstā pievērsīsimies 3 aspektiem, kam jāvelta īpaša uzmanība ceļā uz izcilu apkalpošanu.

Darba tirgus uzlabošanās pozitīvi ietekmē darbinieku piesaistību

TNS, izmantojot specializēto ietekmes pušu vadības rīku TRI*M, aptaujāja strādājošos Latvijas iedzīvotājus ar mērķi iegūt vispārēju pārskatu par darbinieku piesaistību veicinošiem un kavējošiem aspektiem. Aicinām iepazīties ar jaunākajiem pētījumu rezultātiem par to, kas ir svarīgi darba ņēmējiem Latvijā.

Elastīgs darba laiks – izplatītākā darba un ģimenes dzīves saskaņošanas iespēja

Cilvēks darbā pavada 1/3 dzīves, tāpēc nozīmīga loma viņa labsajūtas un darba produktivitātes nodrošināšanā ir darba videi. Lai noskaidrotu, kā Latvijas uzņēmumos tiek nodrošināti ģimenei draudzīgie aspekti, TNS veica pētījumu par ģimenes un darba dzīves saskaņošanas iespēju nodrošināšanu darba vietās.

Kas un kādiem mērķiem lieto planšetdatorus?

Pavisam nesen TNS apkopoja jaunākos interneta patēriņa paradumu pētījuma TNS Latvia Digital rezultātus. Viena no šogad pētījumā ieviestām jaunajām izpētes tēmām ir planšetdatora lietošana, lietošanas biežums un mērķi. Izlasot šo rakstu, jums būs iespēja uzzināt, ko par šo tēmu stāsta pētījuma rezultāti.

TV reklamētāko zīmolu izvietojums diennakts laikos

TV skatīšanās dažādos diennakts laikos ir atšķirīga, piemēram, naktīs TV vēro ievērojami mazāks skatītāju nekā dienā vai vakarā. Šoreiz aplūkosim piecus zīmolus, kas kopumā šī gada pirmajos četros mēnešos TV bija izvietojuši visvairāk reklāmu. Vai šo zīmolu reklāmu izvietojums dažādos diennakts laikos bija atšķirīgs?

Vai pētījumi var palīdzēt attīstīt mediju biznesu?

Diezgan bieži par mediju tirgu Latvijā izskan frāze, ka Latvijā mediju tirgus ir pārsātināts un sadrumstalots. Vai ir iespējas attīstīt mediju un piesaistīt lielāku auditoriju šādos tirgus apstākļos? Jā, iespējas noteikti ir!

Cik tālu stiepjas līdzdalības demokrātijas robeža?

Nupat notikušās pašvaldību vēlēšanas Latvijā pārsteidza ar zemo vēlētāju aktivitātes rādītāju. Vai tas bija karstums, vai arī kādi citi cilvēkam nekontrolējami un vairāk vai mazāk racionāli iemesli, kādēļ vairāk nekā puse vēlētāju nolēma nepiedalīties. Tieši šajā kontekstā TNS veiktais Eirobarometra pētījums sniedz ieskatu ES un Latvijas pilsoņu attieksmē pret līdzdalības demokrātiju.

Interneta un sociālo tīklu monitorings

Internets ir unikāla vide, kurā rezonē sabiedrībā aktuāli jautājumi. Sociālo un ziņu portālu, blogu un forumu monitorings ir iespēja piekļūt diskusijām par jauniem produktiem, viedokļiem un iespaidiem par reklāmas kampaņām, kā arī baumām par jautājumiem saistītiem ar uzņēmumiem. Ar speciālu programmu palīdzību var analizēt un sekot līdzi patērētāju rakstītajiem komentāriem visos šajos medijos.

Slepeno tikšanās Bukarestē

Maijā Bukarestē pavisam atklāti notika slepeno tikšanās jeb nu jau 14. ikgadējā MSPA konference, kurā klientu apkalpošanas kvalitātes izpētes speciālisti no dažādām valstīm tikās, lai dalītos ar savu pieredzi un pārrunātu tendences, attīstības iespējas un virzienus. Aicinām iepazīties ar interesantākajām atziņām.

 

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia