Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada jūnija (01/06/2013 – 30/06/2013) TV kanālu auditorijas.
Šī gada jūnijā skatītākais kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 13,1%. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,2%, bet trešais – kanāls LTV1 ar 10% lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam PBK veltīti 9%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,5% un kanālam REN Baltija – 4,7% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Savukārt kanāliem 3+ un TV5 veltīti katram pa 3,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltīts 3,1%, kanālam TV6 – 2,9%, Kanālam 2 – 1,3% un 1BM kanālam – 0,6%. Kanāliem FOX un Natinal Geographic Channel veltīti katram pa 0,5%, kanālam CTC Baltija veltīts 0,4% un kanālam Fox Life – 0,2% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 20,5%, savukārt video – 4,5 %.
Pagājušajā mēnesī, t.i. jūnijā, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 26 minūtes dienā, kas bija par 4 minūtēm vairāk nekā šī gada maijā.
Skatītākā pārraide jūnijā bijusi UgunsgGrēks. Līgo Cinevilla kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 11,5% jeb 231,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Skatītāko programmu topa otrajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 9 kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 8,3% jeb 166,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā – Dziesmu sirdij rodi Ventspilī kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 8% jeb 161,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia