BARB (Raidorganizāciju auditorijas izpētes padome) Lielbritānijā uzņēmumam Kantar Media uzticējusi ievākt Lielbritānijā datus un ziņot par visās ierīcēs pieejamās TV skatīšanos tiešsaistē. Šāds pavērsies uzskatāms par izlaušanos, kas ļauj noteikt skatītāju skaitu, kas TV saturu lejpulādējuši vai skatījušies tiešsaistē datoros, viedtelefonos un planšetdatoros.
Inovatīvā sadarbība, kas ļauj noteikt jebkurās ierīcēs visvairāk skatītās TV programmas un reklāmas, nozīmē, ka no šī gada BARB serviss mērīs uz IP piegādātos TV pakalpojumus,[i] tāpat arī tos, ko pie-gādā pārraidēs pa gaisu. Pēdējie pārstāv lielāko daļu Lielbritānijas 26 miljonos mājsaimniecību dzīvo-jošo televīzijas skatītāju.
Televīzijas skatīšanās paradumu pētniecības programmu „TV Player Report” paredzēts ieviest līdz šī gada beigām – pirmais solis pretī tam, lai BARB spētu atrast veidu, kā harmoniski saskaņot respon-dentu atlasi un TV skatīšanās paneļmērījumus, līdz ar to datus padarot daudz saprotamākus raidītājiem un reklāmdevējiem.
Saistībā ar to, vasaras sākumā veiktās lauka pārbaudes līdz šī gada beigām ļaus iegūt risinājumu BARB paneļu mērīšanai, iesaistot skatītājus, kas televīzijas pārraides skatās planšetdatoros un viedte-lefonos. Tādā veidā varēs papildināt datus par datoros skatīto saturu BARB panelī iekļautajās mājās, kas iespējams tāpēc, ka visās no jauna pētījumu panelī iekļautajās mājās kopš 2012. gada uzstādīti Kantar Media „VirtualMeter” mērītāji.
“Mums prieks, ka uzlabojam Lielbritānijas televīzijas auditorijas mērīšanas pakalpojumu zelta standar-tu,” komentē Ričards Aškvits (Richard Asquith), Kantar Media Audiences globālais vadītājs. “Tā kā televīzijas skatīšanās turpina attīstīties, Kantar Media dod savu ieguldījumu auditorijas mērījumu uzla-bošanā visās ierīcēs, raidorganizācijām un reklāmdevējiem tādējādi ļaujot saprast, kā mainās patērē-tāju paradumi. Esam lepni par to, ka šajā izlaušanās periodā BARB mums uzticējis sadarbību un ne-varam vien sagaidīt, kad jaunās idejas varēs izmantot, lai mērītu televīzijas skatīšanās paradumus ci-tur.”
Komentējot paziņojumu, Džastins Sampsons (Justin Sampson), BARB vadītājs teica: “Šīs ziņas ir ļoti svarīgas, jo BARB pirmo reizi varēs sekot auditorijām, izmantojot metadatu marķierus. Sākotnēji mūsu uzmanība pievērsta ziņojumiem par to, kāda satura IP lejupielādē vai straumē [skatītāji]. Tas ir nozīmīgs solis pretī mūsu centieniem nodrošināt satura mērījumus starp platformām.”
Kantar Media jau ir lielākais BARB sadarbības partneris – savu pēdējo līgumu tas parakstīja pēc uzva-ras lielā konkursā, kur bija iesaistījušies gan tradicionālie, gan tikai tiešsaistē strādājoši konkurenti.
Par Kantar Media
Kantar Media sniedz konsultācijas stratēģijas jautājumos un konkurētspējas nodrošināšanā pasaulē vadošajiem zīmoliem, izdevējiem un aģentūrām, lai palīdzētu orientēties un gūt panākumus strauji augošajā mediju nozarē. Tas ietver apmaksāto mediju sniegto iespēju analīzi; padomus par zīmolu reputāciju, korporatīvo vadību un patērētāju piesaisti ar paša uzņēmuma mediju kanālu palīdzību; un patērētāju reakciju novērtējumu sociālajos medijos. Kantar Media sniedz klientiem plašu pētījumu klāstu no auditorijas pētījumiem, konkurētspējas nodrošināšanas, patērētāju uzvedības un digitāliem pētījumiem līdz marketinga efektivitātei un tiešsaistes ietekmei. Mūsu speciālisti šobrīd strādā ar 22 000 uzņēmumu, pētot 3 miljonus zīmolu 50 valstīs
www.kantarmedia.com
http://twitter.com/kantar_media
Par TNS Latvijā
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia