Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada jūlija (01/07/2013 – 31/07/2013) TV kanālu auditorijas.

Šī gada jūlijā skatītākais kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8%. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,8%, bet trešais – kanāls LTV1 ar 10% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam PBK veltīti 9,1%, kanālam NTV Mir Latvija – 7% un kanālam RTR Planeta Baltija – 5% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Savukārt kanālam REN Baltija veltīts 4,5%, kanālam TV5 – 3,7%, kanālam TV6 – 3,6%, kanālam 3+ – 3,2% un kanālam LTV7 – 3%.  Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1,2% un kanāla 1BM – 0,7%. Kanālu CTC Baltija, FOX un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanālam Fox Life veltīts 0,2%, savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai – 20,1%, bet video skatīšanai veltīti 4,9% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

Šogad jūlijā, tāpat kā jūnijā, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 26 minūtes dienā.

Skatītāko jūlija programmu topa pirmajā vietā – XXV Dziesmu un XV Deju svētki. Deju lieluzvedums. Tēvu laipas kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 10,2% jeb 204,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā – XXV Dziesmu un XV Deju svētki. Noslēguma koncerts Līgo! kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 7,9% jeb 158,5 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojies raidījums Panorāma (Svētdienā), kuru vērojuši vidēji 7,4% jeb 148,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia