Trešā daļa (34%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem apgalvo, ka šā gada pašvaldību vēlēšanās viņu pašvaldībā ievēlētie deputāti pilda pirms vēlēšanām dotos solījumus (4% – noteikti jā; 30% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, augusta sākumā veiktais pētījums.

Salīdzinoši biežāk priekšvēlēšanu solījumu izpildi pašvaldībās novērojuši Rīgas iedzīvotāji, aptaujātie, kas pēc nodarbošanās ir vadītāji, kā arī augstākā līmeņa speciālisti un iedzīvotāji ar salīdzinoši augstākiem mēneša ienākumiem.

40% aptaujāto Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka viņu pašvaldībā ievēlētie deputāti nepilda pirms vēlēšanām dotos solījumus (26% – drīzāk nē; 14% – noteikti nē). Starp visiem šādu atbildi sniegušajiem salīdzinoši biežāk ir Kurzemes un Latgales iedzīvotāji.

Ceturtajai daļai (26%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav skaidras atbildes uz šo jautājumu. Salīdzinoši biežāk par savu atbildi nav pārliecināti lauku teritoriju un Pierīgas iedzīvotāji, kā arī ģimenē galvenokārt latviski runājošie respondenti.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 30. jūlija līdz 1. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes