Pēc kārtējām nesaskaņām Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB), ir izskanējis viedoklis, ka būtu nepieciešams KNAB sadalīt vairākās iestādēs, lai mazinātu konfliktu veidošanos iestādē. Tomēr Latvijas ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem domas dalās par nepieciešamību reorganizēt KNAB. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, augustā veiktais pētījums.
39% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka nav nepieciešama KNAB reorganizācija (23% – drīzāk nē; 16% – noteikti nē). Salīdzinoši biežāk starp šādu atbildi sniegušajiem ir iedzīvotāji ar augstākiem mēneša ienākumiem.
Savukārt 38% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka reorganizācija KNAB ir nepieciešana (14% – noteikti jā; 24% – drīzāk jā).
Visai daudz – ¼ jeb 23% aptaujāto nav skaidras atbildes uz šo jautājumu. Salīdzinoši biežāk starp šādu atbildi sniegušajiem ir sievietes, iedzīvotāji ar salīdzinoši zemākiem un vidējiem mēneša ienākumiem.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 20. līdz 22. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes