37% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ar skolas vecuma bērniem ģimenē apgalvo, ka viņu ģimenei bērnu sagatavošana skolai šogad izmaksās mazāk (15% – noteikti jā; 22% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, augustā veiktais pētījums.
Savukārt 48% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ar skolas vecuma bērniem ģimenē uzskata, ka viņu ģimenei bērnu sagatavošana skolai šogad neizmaksās mazāk (26% – drīzāk nē; 22% – noteikti nē).
15% aptaujāto ar skolas vecuma bērniem ģimenē nav skaidras atbildes uz šo jautājumu.
35% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ar skolas vecuma bērniem ģimenē norādījuši, ka bērnu sagatavošanai jaunajam mācību gadam šogad plāno tērēt līdz 50 latiem.
39% aptaujāto ar skolas vecuma bērniem ģimenē bērnu sagatavošanai šim mācību gadam plāno tērēt summu robežās no 51 līdz 100 latiem; 13%- robežās no 101 līdz 150 latiem; 7% – robežās no 151 līdz 200 latiem, savukārt 6% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ar bērniem ģimenē bērnu sagatavošanai šim mācību gadam plāno iztērēt vairāk nekā 201 latu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 20. līdz 22. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleTNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes