Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada augusta (01/08/2013 – 31/08/2013) TV kanālu auditorijas.
Šī gada augustā skatītākais kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,3%. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,1%, bet trešais – kanāls PBK ar 9,9% lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV1 veltīti 8%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,8% un kanālam RTR Planeta Baltija – 5,7% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Kanāla REN Baltija skatīšanās laika daļa bija 4,4%, kanāla LTV7 – 3,6%, kanāla TV6 – 3,5% un kanāla 3+ – 3,3%. Savukārt kanālam TV5 veltīti 3,2%, Kanālam 2 – 1,9%, 1BM kanālam – 0,6% un CTC Baltija – 0,5% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Kanāliem FOX un National Geographic Channel veltīti katram pa 0,4% un kanālam Fox Life – 0,2%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 20,7%, bet video un DVD skatīšanai – 4,6% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.
Šī gada augustā, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 25 minūtes dienā, kas bija par minūti mazāk nekā šī gada jūlijā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura VendeleMārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia