41% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem plāno sekot līdzi Kontinentālās Hokeja Līgas (KHL) šīs sezonas spēlēm (16% – noteikti jā; 25% – drīzāk jā). Salīdzinoši biežāk šādi plāni ir vīriešiem. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, augusta beigās veiktais pētījums.

Puse (54%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neplāno sekot līdzi Kontinentālās Hokeja Līgas šīs sezonas spēlēm (28% – drīzāk nē; 26% – noteikti nē). Salīdzinoši biežāk starp šādu atbildi sniegušajiem ir sievietes un cittautieši.

5% aptaujāto nav konkrētas atbildes uz šo jautājumu.

Lielākā daļa (73%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri plāno sekot līdzi Kontinentālās Hokeja Līgas šīs sezonas spēlēm, prognozē, ka Latvijas hokeja komanda Rīgas „Dinamo” iekļūs šīs sezonas tā dēvētajās Play-off spēlēs (25% – noteikti jā; 48% – drīzāk jā).

16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuri plāno sekot līdzi Kontinentālās Hokeja Līgas šīs sezonas spēlēm, neuzskata, ka Latvijas hokeja komanda Rīgas „Dinamo” iekļūs šīs sezonas Play-off spēlēs (15% – drīzāk nē; 1% – noteikti nē).

Desmitajai daļai (11%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuri plāno sekot līdzi Kontinentālās Hokeja Līgas šīs sezonas spēlēm, nav skaidras atbildes uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 27. līdz 29. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes