Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada septembra (01/09/2013 – 30/09/2013) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada septembrī bijis TV3, kuram veltīti 12,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bijis PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 10,7%. Savukārt trešajā vietā ierindojies kanāls LNT ar 9,7% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 8,9%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,7% un kanālam REN Baltija – 4,6% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Kanāla TV5 skatīšanās laika daļa bija 3,5%, kanāla 3+ – 3,4%, kanāla TV6 – 3,2%, kanāla LTV7 – 2,9% un Kanāla 2 – 1,6%. Savukārt kanāliem 1BM, CTC Baltija un FOX katram veltīti pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla National Geographic Channel skatīšanās laika daļa bija 0,4%, bet Fox Life – 0,1%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 19,2%. Savukārt dažādām video ierīcēm veltīti 4,8% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

Šī gada septembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 35 minūtes dienā, kas bija par piecām minūtēm vairāk nekā augustā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia