Ar aktuālām idejām un rakstiem iznācis jau 38. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā pētām, kā panākt lielāku atdevi no komunikācijas kampaņas mērījumiem? Ko darīt tiem uzņēmumiem, kuru klientu apkalpošanas kvalitātes latiņa jau atrodas vēlamajā augstumā? Kā tomēr vēl efektivizēt klientu apkalpošanas vadību?
Mediju nozares pārstāvjiem aktuāla tēma būs reklāmdevēju aktivitātes izmaiņas pēdējos 5 gados. Noskaidrojam, cik populāri ir kolektīvās iepirkšanās portāli? Un kas ir to klienti? Aicinām iepazīties ar aktuāliem personāla pētījumu rezultātiem – kādas ir biežāk veiktās un visbūtiskākās personālvadības funkcijas, kādas funkcijas uzņēmumos veic paši vadītāji un kādas citi darbinieki. Šajā vēstnesī atradīsiet arī pētījumu jaunumus par to, kādas ir uzņēmumu investīcijas attīstības veicināšanā, par elektroinstalācijas materiālu tirgu, par īstermiņa kredītņēmēju skatu uz dzīvi un arī citas interesantas, aktuālās ziņas.
Turpinām iepazīt vietējos un starptautiskos pētījumu ekspertus – šoreiz saruna ar Aleksandru Galahinu, TNS analītiķu nodaļas vadītāju Latvijā.
Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia