Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada oktobra (01/10/2013 – 31/10/2013) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls šī gada oktobrī bijis TV3, kura vērošanai veltīti 13,7% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,7% lielu skatīšanās laika daļu, bet trešais – kanāls PBK ar 9,9% lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV1 veltīti 9,2%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,9%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,5% un kanālam REN Baltija veltīts 4,6%. Kanālam TV5 veltīti 3,8%, bet kanālam 3+ veltīti 3,3% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Kanāliem LTV7 un TV6 veltīti katram pa 2,9%. Savukārt Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1,4%. Kanāliem 1BM, CTC Baltija un FOX veltīti katram pa 0,5%. Kanālam National Geographic Channel veltīti 0,4%, Fox Life – 0,2% un TVOE – 0,05% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 17,9%, savukārt dažāda video satura vērošanai – 5,1%.
Šī gada oktobrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 52 minūtes dienā, kas bija par septiņpadsmit minūtēm vairāk nekā septembrī.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia